Aktualności

WAKACJE

Na wakacje ruszać pora, czas pożegnać progi przedszkola.
Czekają na nas plaża, las i wesoła przygoda,
Czeka piłka, skakanka i dobra pogoda...

Więc nie marnuj czasu już, do walizki spakuj już:
Kąpielówki, klapki, czapkę, dobrą książkę na dokładkę,
Parę spodni i sukienki, i humoru zapas wielki.

W podróż już wyruszyć nam, spakowaną mapę mam,
Bo pojadę tu i tam, piękną podróż w planach mam...
A po wakacjach - we wrześniu znów wracamy...
W progi przedszkola zawitamy...
KŁH

Informujemy państwa, że Przedszkole nr 63 pracuje w miesiącu lipcu.

W sierpniu przedszkole będzie nieczynne.

KONSULTACJE STOMATOLOGICZNE

W DNIU 27 CZERWCA (ŚRODA) OD GODZ. 16.00 DO 17.00 W NASZYM PRZEDSZKOLU ODBĘDĄ SIĘ INDYWIDUALNE KONSULTACJE STOMATOLOGICZNE, ZAPRASZAMY WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH RODZICÓW – będzie możliwość bezpośredniej rejestracji na wizyty w gabinecie.

WYJŚCIE DO TEATRU - CZERWIEC

15 czerwca 2018 r. nasze przedszkole wzięło udział w interaktywnym przedstawieniu „Krasnale i Krzyś”.  Na spektakl pojechaliśmy do Magicznego Teatru Muzycznego. Interaktywny spektakl poświęcony był edukacji regionalnej, czytelniczej i lokalnemu patriotyzmowi. Krzyś  nie lubił  książek, nie lubił też słuchać bajek i legend, które opowiadała mu babcia. Bohater uważał, że jest nowoczesnym dzieckiem, a nowoczesne dzieci mają swoje nowoczesne zabawki. Krzyś uparcie twierdził, że jest technologicznym Krzysiem, aż do momentu, kiedy dostał w prezencie niezwykłą książkę. Od chwili pojawienia się tajemniczej księgi z legendami Wrocławia w pokoju Krzysia zaczynają się dziać dziwne rzeczy… Interesująca fabuła, wspaniałe kostiumy, piękna muzyka wprowadziły nas w legendy i tajemnice Wrocławia.  A.K.

TYDZIEŃ DZIECKA

Już za nami tygodniowe obchody święta dzieci...
W naszym przedszkolu wiele się działo, na wesoło upłynął nam czas...
A dokładnie:

• W piątek 8 czerwca odbył się w naszym przedszkolu dziecięcy piknik w ogrodzie przedszkolnym.
    Zaczynaliśmy krótko po śniadaniu. Tuż po zajęciach sportowo - ruchowych Mali wspaniali każda z grup rozłożyła swoje koce i zaczęło się wielkie częstowanie... ciasteczka, żelki, gumy, wafelki, owoce, marchewki ... było smacznie i kolorowo przez cały dzień... Dzieci odwiedzały się na kocykach i wspólnie bawiły się w przestrzeni naszego ogrodu.
    KŁH

• W czwartek 7 czerwca odbył się w naszym przedszkolu ostatni już w tym roku szkolnym – Koncert muzyki poważnej Lubuskiego Biura Koncertowego pt. Wielka draka w gitarowej rodzinie. Tym razem odwiedziło nas trzech gitarzystów. Wysłuchaliśmy utworów na gitarę klasyczną, gitarę elektryczną i basową. Muzycy grali solo o grali razem malując obrazy muzyczne z zakresu muzyki poważnej, muzyki filmowej oraz muzyki pop, a nawet dzięki gitarze basowej wyruszyliśmy w dźwiękową podróż w kosmos. Dzieci mocno się angażowały, a na koniec pożegnały muzyków gromkimi brawami.
    Będziemy czekać na kolejne koncerty, a odbędą się dopiero po wakacjach.

• W środę 6 czerwca odbyły się zawody sportowe w Parku Leśnica. Pojechaliśmy tam całym przedszkolem.
    Każda z grup miała okazję zrealizować program zabaw i zadań sportowych z p. Maćkiem, odwiedzić duży plac zabaw, pobawić się w przestrzeni zielonego parku oraz odwiedzić wystawę prac artystycznych w Zameczku.
    Jeszcze tylko mały poczęstunek i chwila odpoczynku w cieniu, i już wracaliśmy już do przedszkola.
    KŁH

• We wtorek 5 czerwca były dwie atrakcje - krótko po śniadaniu Kino pod kopułą w ogrodzie przedszkolnym. A popołudniu piknik rodzinny w ogrodzie przedszkolnym.
    Zabawy integracyjne prowadzone przez pana Filipa sprawiły wszystkim dużo radości.

• W poniedziałek 4  czerwca odbyła się całodzienna wycieczka do Wioski Indiańskiej w Kamieńcu Wrocławskim.

• We wtorek 29. maja, krótko po śniadaniu odbyło się w naszym przedszkolu przedstawienie Teatru Falkoshow z Krakowa pt. Złota rybka.
    W świat przestawienia wprowadził ich kapitan, snując swoje morskie opowieści. Kiedyś przemierzał morza i oceany, a dziś wędruje po suchym lądzie ze swym ogromnym kufrem podróżnym, w którym ukryte są tajemnicze ruchome obrazy. Jego słowa sprawiają, iż historie rozrastają się, a bohaterowie ożywają na oczach widzów. Tylko wtajemniczonym kapitan może zdradzić sekrety działania niezwykłego teatru magnesu i obrazów. Tym razem wilk morski chciałby Wam opowiedzieć o rybaku i jego żonie, którzy na własnej skórze odczuli, że zachłanność prowadzi do zguby. Dzięki spotkaniu ze Złotą Rybą przekonali się, iż szczęśliwym jest się dzięki temu jakim się jest, a nie dzięki temu co się posiada.
    To tu po raz pierwszy na świecie do poruszania postaciami użyta została siła magnetyczna.
    E.C.

EDUKACJA FINANSOWA

22 maja 2018 roku w naszym przedszkolu odbyły się, dla wszystkich grup warsztaty w oparciu o autorski program edukacji finansowej przedszkolaków Fundacji Banku Millennium.
W trakcie warsztatów dzieci dowiedziały się skąd się biorą pieniądze, jak wyglądają monety i banknoty w Polsce i porównywali ich wartość.
Usłyszały do czego służy karta kredytowa, dlaczego za jedną monetę nie można kupić wszystkiego na co ma się ochotę
i dlaczego pieniędzy z bankomatu nie można wyjmować bez końca.
Na koniec spotkania każdy otrzymał dyplom i książeczkę.